دیجی کارا

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاورپوینت پروفایل مدیریت تیم مارگریسون و مک کان

پاورپوینت پروفایل مدیریت تیم مارگریسون و مک کان

پاورپوینت پروفایل مدیریت تیم مارگریسون و مک کان شامل 17 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 17
حجم 4106 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت پروفایل مدیریت تیم مارگریسون و مک کان

 

پاورپوینت پروفایل مدیریت تیم مارگریسون و مک کان شامل 17 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کار گروهیِ موفق اساسا در بسیاری از سازمان‌ها اهمیت دارد؛ اما اغلب اوقات اعضای گروه تنها برای انجام یک پروژه‌ی خاص انتخاب می‌شوند.

آیا تاکنون عضو گروهی بوده‌اید که متشکل از افراد کوشا و با استعداد باشد اما در دست‌یابی به اهداف با شکست مواجه شود؟ شاید این شکست به این دلیل بوده که کارهایی فراتر از تواناییِ اعضا به آنها سپرده شده یا اینکه گروه از طیف توانایی‌های مورد نیاز برخوردار نبوده است.

در اینجا درباره‌ی مهارت‌های فنی صحبت نمی‌کنیم؛ چرا که معمولا به آسانی می‌توان فهمید که اعضای گروه دانش و تجربه‌ی لازم را دارند یا نه. اما فهمیدن اینکه آنها در جنبه‌های عمومی‌تر کار خوب هستند یا نه، دشوارتر است؛ جنبه‌هایی هم‌چون طوفان فکری، حل مسئله، تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، اجرا و بررسی حقایق. وقتی گروه افرادی دارد که در این نقش‌های متفاوت خوب هستند، احتمال مؤثر بودنش بسیار بیشتر می‌شود.

اگر فرض کنیم افراد تمایل دارند کارهایی را که از آنها لذت می‌برند بهتر انجام بدهند، پس مدیران باید ترجیحات تک تک آنها را بدانند. با این آگاهی، می‌توانند گروهی را گرد هم بیاورند که افرادش نقاطِ قوتِ لازم را دارند؛ نقاط قوتی که یکدیگر را کامل می‌کنند و متعادل می‌سازند و بعد هم می‌توانند افراد را با توجه به مهارت‌هایشان، در بهترین جایگاه قرار دهند.

یکی از روش‌های انجام این کار، استفاده از پروفایل مدیریت گروه مارگریسون و مک‌کان «The Margerison-McCann Team Management Profile» است که توسط دکتر چارلز مارگریسون (Charles Margerison) و دکتر دیک مک‌کان (Dick McCann) ایجاد شده است.

پروفایل مدیریت گروه

پروفایل مدیریت گروه، ابزاری روان‌سنجی است (برای اندازه‌گیری چیزهایی مانند رفتار و شخصیت) که طی دو دهه‌ی اخیر، در توسعه‌ی فردی و گروهی به کار رفته است. این پروفایل حاوی ۶۰ پرسش است و بررسی می‌کند که افراد در محل کار ترجیح می‌دهند چگونه:

•           با سایرین در ارتباط باشند؛

•             اطلاعات را گردآوری و استفاده کنند؛

•             تصمیم بگیرند؛

•             خودشان و دیگران را سازمان‌دهی کنند.

به این ترتیب پروفایلی ساخته می‌شود که ترجیحات نقش فرد را برجسته می‌کند.

مارگریسون و مک‌کان هشت نوع نقش را شناسایی کردند و چرخ مدیریت گروه را که در شکل زیر نشان داده شده برای توصیف آنها ارائه کرده‌اند.

این نقش‌ها عبارتند از:

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

پروفایل مدیریت گروه

آنچه نتایج نشان می‌دهند

استفاده از این ابزار

پایان

 

 

عنوان : پروفایل مدیریت تیم مارگریسون و مک کان

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 17

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پروفایل مدیریت تیم مارگریسون و مک کان


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza shadab

دانلود طرح لایه باز شربت گیاهی آلوئه ورا

طرح لایه باز شربت گیاهی آلوئه ورا

طرح لایه باز شربت آلوئه ورا برچسب شربت آلوئه ورا طرح لایه باز شربت آلوئه ورا با قیمت بسیار مناسب psd برچسب عرقیات گیاهی لیبل شربت آلوئه ورا طرح لایه باز عرقیات گیاهی Label مارک لایه باز شربت دارویی برچسب عرقیات دارویی لایه باز برچسب عرقیات گیاهی شربت های دارویی لایه باز

دانلود طرح لایه باز شربت گیاهی آلوئه ورا

طرح لایه باز شربت آلوئه ورا 
برچسب شربت آلوئه ورا
طرح لایه باز شربت آلوئه ورا با قیمت بسیار مناسب 
psd برچسب عرقیات گیاهی 
لیبل شربت آلوئه ورا
طرح لایه باز عرقیات گیاهی
مارک لایه باز شربت دارویی
برچسب عرقیات دارویی
لایه باز برچسب عرقیات گیاهی
شربت های دارویی لایه باز
لیبل لایه باز برای رشد مو
لیبل لایه باز مفید برای پوست
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 3954 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

اندازه 17*5.5 سانتی متر

فرمت فایل psd

رزولیشن 300

قابل ویرایش

برنامه مورد نیاز فتوشاپ

مناسب برای چاپ

 

دانلود طرح لایه باز شربت گیاهی آلوئه ورا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza shadab